الان یه چیزی هم ازمون نگیرن خوبه 😂😂😂😂😂😂😂😂
۶۰تومنه بچه اول دومی ۱۲۰
باید بعد تولد ثبت نام کنی تو این وضعبت بعید میدونم وامی بدن فعلا
چند میدن
به یک دوست من بلافاصله دادن، به دوست دیگه ام ۳ سال طول کشید
با این وضعیت جنگ فک نکنم بدن
بعد به دنیا اومدن میری ثبت نام میکنی به امیدخدا
بعداینک دنیا بیاد دیگ الانک نمیدن بهت
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.