سلام عزیزان کسی میتونه آزمایش ان تی منو بخونه چجوریه

تصویر
۵ پاسخ

فرستادم واسه دکترم ولی هنوز جواب نداده

ریسک سندرومات منفی ولی خوب بازعدداش یه مقدارتخصصی باید دکترت ببینه

به نظرم خوبه ریسک نداره خداروشکر

عزیزم ریسکات منفی هستن ، همه چی خوبه خدارو شکر

نرمال نرماله

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سهیل. سوژین مامان سهیل. سوژین ۶ ماهگی