۳ پاسخ

من زمان بچه اولم چون استراحت کافی داشتم درد نداشتم سر دومی چون نمیشد بخاطر بچه اولم زیاد استراحت کنم از همون بعد 10روز تا الان کمردردم حالا نمیدونم بخاطر پریود نشدن یا اون امپول

من قرار بودم بکنم دکترم گفت نکن چون بعدش کمردرد میگیری ارزش نداره

شدید وقتی می‌شینم یا بلند میشم انگار مهره های کمرم رو هم تکون میخورن به شوهرم میگم مسخرم می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی