مامانهای گل دکتر برای شما هم ASAقرص آ اس آ نوشته؟؟؟

۹ پاسخ

دکتر برا منم امروز نوشت گفت بخور

دکتر من برای همه مینویسه

بله در هر دو بارداری ام خوردم

آره از ۱۲هفته میخورم

منم میخورم شبی یدونه

بله چون قبلا سقط داشتم

من شریانم مشکل داشت روزی دوتا میخورم

برا منم نوشته

برای من نوشته عزیزم بخاطره خونرسانی بهتر به جنین

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد