۳ پاسخ

تا آوردیم خونه دوبرابر وزنش پاراکید دادم بعدش شستمش پمادشو زدم.تا خواست اولین جیش رو کنه خیلی گریه کرد بعدش دیگه آروم شد.هربار پی پی کرد شستمش.۵ روزه حلقه اش افتاد

من ب روش حلقه ختنه کردم
از مطب که برگشتیم پوشکشو که عوض کردم پانسمان باز کردم و مثل همیشه شستم بعد پماد موپیروسین زدم براش ، ی محافظ ختنه هم داده بود پلاستیکی گذاشتم روش بستم
تا افتادن حلقه همین کار رو همیشه میکردم تا ۴۸ ساعت استامینوفن دادم
۴،۵روزه هم حلقش افتاد بعد از اون با کالاندولا چرب میکردم و پوست آلتشو از کلاهش جدا میکردم که چسبندگی نگیره تا چند روز اینکارو کردم بعد که دیگه خوب شد دیگه فقط چرب میکنم موقع پوشک کردن

هفته دیگه میخوام ببرم ختمه کنم خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط