شربت ادی ژل فک کنم تا حالا۵ـ۶ تا تموم کردم
با غذا بخور عزیزم بعد نهار مثلا ،با معده ی خالی نخور
فک نکنم از امگا باشه چون من اصلا امگا نمیخورم باز معده ام اسیدش اونقدر زیاده که تا صبح شیر سرد وآب نخورم سوراخ میشه
به دکنرت بگو برند قرص امگای که مصرف میکنی و عوض کنه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.