۱۰ پاسخ

انگار همه باید کوتاه بپوشن بعد میان به پوشش مردم گیر میدن چرا کوتاه پوشیدن دیگ خیلی کم بلند پیدا میشه

من میدم میدوزن برام

من یه پیج تو اینستا داشتم
مزون مهرآفرید
کلا همه ی کارهاشون بلند بود
خییییلی عالی بود
حیف ک الان نمیشه به پیجشون دسترسی داشته باشیم☹️

سایت هایی که پیراهن و عبا دارن رو بگرد معمولا مانتو بلندم دارن

سایت شایستگان رو نگاه کن تو گوگل بزن

سایت شیک و پیک مانتو ... مانتو پارسیس داره مانتو بلند

اکثرا اینایی ک با حجابن عبا میپوشن،حضوری بیشتر گیرت میاد

محسن درس مانتو بلندم داره یه نگا بنداز

من جرخوردم تا عید یه مانتو گیرم‌اومد همه کوتااااه

اره والله اصلا نیس

سوال های مرتبط