کدو برنج میپزم خوبه میخوره دخترم مزه خاصی ندارد ولی تشدید رفلاکس نمیکنه
سوپ آبپز کشک کدو خورشت کدو
من سیب زمینی ابپز میکنم وقتی خوب پخت پنج دقیقه اخر کدو میندازم اب پز میشه بعد با چنگال لهشون مسکنم با کره یذرع نمک .خیلی دوست داره
میپزم با سیب زمینی
تو سوپ میریزم نگینی خرد میکنم ، بعد پختم که نرم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.