همه چی نرماله ولی اگر خودت آدم حساس و نگرانی هستی سلفری بده که دلت آروم شه
عزیزم برای شما کاملا نرماله،نمودار من از مرزش گذشته بود قرمز شده بود بااین حال دکترم گفته بود که این ازمایشا درصد خطاشون خیلی بالاس به من احتمال صدرصد داد که چیزی نیست،ولی برام سونو چهاربعدی نوشت،شماهم دلتو نگران نکن مطمعن باش نینی کاملا سالمه
اگه دکترت مث دکتر من گیر باشه ب اون نموداره گیر میده
ببین عزیزم همه چیش نرمال اون قسمت ntd. جزییات دکتر بهتر میتونه کمک کنه و تشخیص بده
هزینش چقدر شد؟؟
نه همه چیت نرمال و خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.