۶ پاسخ

همه چی نرماله ولی اگر خودت آدم حساس و نگرانی هستی سلفری بده که دلت آروم شه

عزیزم برای شما کاملا نرماله،نمودار من از مرزش گذشته بود قرمز شده بود بااین حال دکترم گفته بود که این ازمایشا درصد خطاشون خیلی بالاس به من احتمال صدرصد داد که چیزی نیست،ولی برام سونو چهاربعدی نوشت،شماهم دلتو نگران نکن مطمعن باش نینی کاملا سالمه

اگه دکترت مث دکتر من گیر باشه ب اون نموداره گیر میده

ببین عزیزم همه چیش نرمال اون قسمت ntd. جزییات دکتر بهتر می‌تونه کمک کنه و تشخیص بده

هزینش چقدر شد؟؟

نه همه چیت نرمال و خوبه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری