۱۰ پاسخ

استرس نداشته باش یکم زعفران دم کرده غلیظ بخور یکم ورجه ورجه کن ایشالله زود میوفتع

منم ساک خالی بودم اب تره خوردم ی لیوان و شربت زعفران و تخم شوید و گلاب
تو خونه دفع شد ی مسکن هم خوردم
بازم هرجور خودتون صلاح میدونین

سلام عزیرم برو بیمارستان رحم آسیب نبینه

من با دمنوش و تحرک زیاد بعد ده روز خونریزی تو خونه افتاد درد هم زیاد نداشتم

عزیزم برو بیمارستان تو خونه خیلی اذیت میشی

شما فقط ساک خالی داری خیلی راحت دفع میشه نگران نباش استرسم نداشته باش افتادی ب خونریزی دفع شد بعدش برو بیمارستان

به نظرم بیمارستان برید بهتره بعدش اگر بقایا داشتید دمنوش استفاده کنید

برو بیمارستان من ده روز پیش سقط طبیعی با دارو خونگی کردم خیلی خون ریزی کردم دوبار ضعف کردم افتادم زمین خلاصه تا دلت بخواد سختی کشیدم آخرش رفتم بیمارستان بستری شدم تا یکم سرحال اومدم

من هم بیمارستانشو تجربه کردم هم تو خونه،ب حرف هیچکس گوش نده برو یه عطاری خیلی خوب شهرتون سونو هم ببر ک مطمئن شه مشکل داره دارو گیاهی بهت میده دم بده بخور ۲۴ساعت نشده دفع میشه

برو بیمارستان بنظرم

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته نهم بارداری