هیچی گفت نیس برو دکتر دارو بده ساک بیوفته

تصویر
۹ پاسخ

صبر کن یه دو هفته دیگه بعد ازمایش بتا بده

نه عزیزم صبرکن به و سیب وسویق گندم وجو و کندر بخور عجله نکن اگه نباشه خودش میفته

عجله نکن دو هفته دیگه برو

صبری کن چند روز

صبر کن بازم دو هفته بعد بازم برو سونو بده

خیلی زوده هنوز صبر کن اگر مشکلی باشه خودت به خونریزی میوفتی

دو هفته هم وایسا شاید لقاح دیر تشکیل شده

زود نیست؟

فکر کنم هیچی نیست گلم بتات چند بود ؟؟

سوال های مرتبط