صبر کن یه دو هفته دیگه بعد ازمایش بتا بده
نه عزیزم صبرکن به و سیب وسویق گندم وجو و کندر بخور عجله نکن اگه نباشه خودش میفته
عجله نکن دو هفته دیگه برو
صبری کن چند روز
صبر کن بازم دو هفته بعد بازم برو سونو بده
خیلی زوده هنوز صبر کن اگر مشکلی باشه خودت به خونریزی میوفتی
دو هفته هم وایسا شاید لقاح دیر تشکیل شده
زود نیست؟
فکر کنم هیچی نیست گلم بتات چند بود ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.