۱۹ پاسخ

یعنی حامله نیستی

خوبی فریبا؟

اون تشکیل شده ولی چون کوچولوعه دیده نشده ۲ هفته دیگه بری قلب داره ان شا الله

فریبا اصلا به این کارا فعلا فکر نکن خبب؟
صبر کن یکی دو هفته دیگه اونوقت

وای خدااااا

صبر کن تا ده روز دیگه

عزیزم عجله نکنی صبر کن هنوز زوده الان نشون نمیده دو هفته بعد سونو برو منم مث تو بودم نشون نمیداد

گاهی خود بخود دفع میشه باید صبر کنی ممکنه تا هفته ۸یا ۹ طول بکشه..گاهی هم نمیشه با قرص باید سقط کنی

هنوز تا دوهفته دیگه وقت داری عجله نکنید لطفاً

عععع الهی عزیزم واقعا ممکنه حامله نباشی نگران نباش

صبر کن هنوز زوده چیزی نخوری

صبر کن هنوز شاید دیده نشده

عزیزم بتات پایینه ک نشون نداده هنوز زوده
طبق ازمایش ک بارداری

عزیزم ازمایشت مثبت بود؟؟

بنظرم صبر کن
هنوز زوده
یکی دو هفته دیگه دوباره سونو بده
اگر بارداری نباشه که خودش میاد
اگرم باشه تا اونموقع نشون میده

برای منم پیش اومده..بارداری پوچ

ضخامت چقدر بود؟

جواب تست مثبت بود ؟

ازمایش دادی گفتن حامله ی بعدش گفتن چیزی نیست ؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته یازدهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته نهم بارداری