۸ پاسخ

به به صفا باشه قشنگم

ماشاءالله عجب آب و هوایی ان شاءلله همیشه شاد باشیم

اینجا هم هوا عالیه اومدم خونه مامانم، چای تو بارون حال میده 🥰🥰

تصویر

چقد این پیاده رو ها اشناس

وای تهران عزیزم🥹تهران بارونیه قشنگم🥹🥹چقد دلم تنگ شده واسه این حال و هواش…

به بههه واقعا عالیهه

به به چه خوب بچه هم همراهته، بچه من تو کالسکه نمیمونه زیاد بلند میشه سرپا یا بغل میخواد

واااای به به😍دلم خواست

سوال های مرتبط