سلام یعنی قلبش تشکیل نشده

تصویر
۷ پاسخ

من ۶هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود

8 هفته برو

به نظر من هشت هفته برو

هنوز زوده فدات شم

بزار هفته بعد برو

هنوز نه فدات

نه هنو

سوال های مرتبط

مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی
مامان تیام🐣🩵 مامان تیام🐣🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا جانم🌻❤ مامان لنا جانم🌻❤ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری