۱۳ پاسخ

برای اطمینان خودت یبار دیگه برو جای دیگه چک کن

واژینال برو حتما عجیبه دکتر بدون واژینال دستور سرکلاژ داده شکمی اصلا دقیق نیس.شاید اصلا واژینال بیشتر بود چرا الکی عمل شی.واژینالم هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه برو حتما

کدوم سونوگرافی ها انجام دادی؟؟

دکترت کیه عزیزم؟؟؟

من بخاطر سرویکس سونو رفتم گفتم شاید شکمی خوب نشون نده از روی لابیا سونووکرد نمیدونم چه مدلیه 😐😂 چون نسخه واژینال نداشتم

چزا امده پایین تحرک داشتی یا ییوست داشتی
من یبوستم شدید میترسم بیاد پایین احتمالش هس با یبوست اینطوری بشم بیاد پایننن

باید تو یه سونو چک بشه،بنظرم واژینال برو مطمئنشی

یعنی میشه سونوی منم اشتباه شده باشه ای خدا

قبل از سرکلاژ بیمارستان سونو میکنه

واژینال دادی؟

عجببب😂😂😂 واقعا زمان قدیم هیچی نمیخوردن همه کاریم میکردن کپسول بلند می‌کردن ، آخر سرم بچه های درشت و خوب میاوردن ما چرا اینجوری شدیم 😂😂😂

اونیکه واژینال دادی دقیقه

واژینال اگه رفتی دقیقه

سوال های مرتبط

مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری