۴ پاسخ

فینیش استفاده میکردم
یه سری جلا دهنده و پودر پریل خریدم نسبت به قیمتش واقعا عالیه خیلی راضیم

من مایع فینیش

من مایع فینیش میریزم قرص نمیذارم

Finish

سوال های مرتبط