۶ پاسخ

من هم لیدی میل هم قرص الرژنین می‌خوردم و دوتا تخم مرغ آبپز ده روزه یک کیلو رشد کرده

برای من وزن گرفته ولی بازم جثه اش کوچیکه دکتر میگه
باز دکتر بهداشت میگه وزن بچه تا ۲۷۰۰عالی اگه طبیعی میخوای زایمان کنی بعد زایمانت سریع وزنش میره بالا ولی هرچی وزنش بیشتر باشه اذیت میشی

من تاالان خوردم وزنش خوب شده امروزم دکتر بودم گفت خوبه ولی ادامه بده

دمت گرم منم خیلی دوست دارم حداقل 3500بشه کمه الان

وزنش تو ۳۰ هفته کم بود من دوتا قوطی وانیلی خوردم در کنارش شیر موز و خرما هر شب یه لیوان ..دلستر ..بستنی خانواده...هر روز اگه قند نداری و مکمل ها و اشتهام زیاد بود ۴۱۰۰ بدنیا اومد خود دکتر پشماش ریخت 😂😂😂😂آخه صدک وزنش ۵ بود

برامن وزن گرق

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی