۸ پاسخ

۴۵۰۰ باید یاشه

۴ ب بالا چون من پسرم نزدیک۳/۸۰۰بود طبیعی شدم

برا سزارین اجباری هزینه نمیگیرن دیگع؟؟؟

تا ۳۸۰۰هم طبیعی میارن عزیزم

دوستم ۳۸۰۰ بود دکتر گفت سزارین

۴ کیلو به بالا سز اجباریه
زندایی من بچش ۴۵۰۰ بود سز بردنش سز

دکترم میگفت ۴ کیلو

من دکترم بیمارستان خصوصی میره،گفت ۴ بشه دیگه سزارین اجباری هست

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی