۴۵۰۰ باید یاشه
۴ ب بالا چون من پسرم نزدیک۳/۸۰۰بود طبیعی شدم
برا سزارین اجباری هزینه نمیگیرن دیگع؟؟؟
تا ۳۸۰۰هم طبیعی میارن عزیزم
دوستم ۳۸۰۰ بود دکتر گفت سزارین
۴ کیلو به بالا سز اجباریه
زندایی من بچش ۴۵۰۰ بود سز بردنش سز
دکترم میگفت ۴ کیلو
من دکترم بیمارستان خصوصی میره،گفت ۴ بشه دیگه سزارین اجباری هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.