۳ پاسخ

من طبیعی میخواستم چون بریچه سز اجباری میشم

نی نی خودش تصمیم میگیره چه جوری بیاد 🤣🤣🤣 من طبیعی میخواستم هفته ۴۰ سزارین شدم 😳😳😳

بنظرم اگه هزینه سز داری انجام بده

سوال های مرتبط