۵ پاسخ

من این شکلی درست میکنم خیلی خوشمزه میشه👈🏻مرغ و هویج تیکه های بزرگ و جوپرک و با پیاز درسته میزارم بپزه بعد ک پخت پیاز رو درمیارم من میندازم دور شما اگه خاستی مینتونی نندازی بره بعد هویج و مرغ رو کامل میکس میکنم میریزم دوباره تو قابلمه و قارچ های اسلایس شده و جعفری خرد شده اضافه میکنم تا دوباره باهم بپزن وقتی همچی پخت تو یه کاسه جدا یه خامه ازاین صورتیا با یه لیوان پر شیر کامل هم میزنم تا رقیق بشه بهش اضافه میکنم ده دقیقه بمونه و تمااااام….ادویه هم نمک و فلفل و زردچوبه میزنم فقط با کمی ابلیمو محشر میشه بخای رنگ و لعابش خوب باشه کمی زعفرون دم کرده هم میتونی اضافه کنی

کشک بادمجونم خوبه
میتونی کیک کشک بادمجونم درست کنی
مواد کشک بادمجون اماده کن
لایه به لایه با نون تست بچین رو هم و بعدم روشو تزیین کن

پیاز داغ درست کن و جو و سینه مرغ و هویج رو بذار بپزه نمک حتما بزن ک جو ته نگیره
بعد ک پخت
سینه مرغ رو دربیار ریش کن و دوباره اضافه کن
قارچ ها رو با یکم ابلیمو تفت بده و بریز تو قابلمه
شیر رو که هم دمای محیط شده یا گرمش کن به قابلمت اصافه کن
چندتا قل که خورد
خامه رو تو یه مقدار دیگه شیر رقیق کن و بریز تو قابلمه و مرتب هم بزن و زیرشو خاموش کن
خامه تو مرحله اخره نباید بجوشه
شیرم نباید زیاد بجوشه

جو خیس کن .پیاز ریز کن هویج نگینی يا رنده درشت کن تفت بده جو اضافه کن مرغ هم بریز نمک و فلفل بزن اب بریز بزار بجوشه وسطای پخت جوپرک هم اضافه کن میتونی کلا با جوپرک هم بپزی. قارچ با کره و یه کوچولو آبلیمو تفت بده به سوپ اضافه کن و جعفری . نیم ساعت آخر شیر بریز داخل سوپ وقتی خاموش کردی خامه صبحانه هم توی ظرفی جدا هم بزن و اضافه کن به سوپ

ببیییییین، دستور یه سوپ شیر بهت میدم بخدا از بیرونی ها خوشمزه تر.
پیازو رنده کن، بذار تو قابلمه یکم ابش بخار شه بعد روعن بریز، بعد هویجو نگینی خورد کن بریز، بعد مرغو بنداز توش، تا یه بند انگشت روی مرغ اب جوش بریز، اب شروع به جوشیدن کردن شیر هم دما با محیط رو یه لیتر بریز، بستگی به این داره که واسه چند نفر میخوای درست کنی به همون میزان حجم شیرو زیاد کن ولی واسه سه نفر یه لیتر شیر نیازه... شیر که جوشید هم بزن نبنده روش، جو بریز، بعد عصاره مرغ الیت هم بریز، به ازای هر سه نفر یه دونه، هی هم بزن ته نگیره شیر، کم کم دیدی داره آماده میشه قازچ رو بریز، وقتی دیگه اماده شد خامه هم بزن.. خیلی خوشمزه میشه... غلیظ هم میشه اصلا نیاز به ارد و اینا هم نیست،

سوال های مرتبط