۳ پاسخ

من حس میکنم واسه ۳ یا ۴ ماه اول خوبه بعد دیگه بچه زیاد تکون میخوره ممکن هی بیفته

منم برقیشو گرفتم
واسه دختر خالم تا یکسال و خورده ای کاربرد داشت و راحتیش از این بابت بود که جایی میرفتیم رو زمین نبود بچه .نگرانش نبودیم بعدم تکون میداد راحت میخوابید

من برقیشو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد