نوشابه،دلستر،ماکارانی،ابگوشت،نون خامه ای اب هویج بخور
هعییی منم میگم مقصر من بودم که بچم الان دیگه شیر نمیخوره 😭😭 ای کاش از اول یا سینه خودم تنها رو میدادم یا فقط شیرخشک، لعنت به اعتصاب شیر، لعنتتتت
صد بارم شیر خشک عوض کردم گوارش بچم داغون شد 😭😭😭
شیر مادر چهار ماهش طلاییه که شما اون چهار ماه رو دادی بعدش هن شیر خشک ها هم الان کلی ویتامین دارند که خیلی خوب و کامل هستند
فقط شیر غذای اصلیه غذای کمکی نباید جاش رو بگیره حتما شیر خشک رو بهش بدید یا اگه تونستید هم شیر خودتون رو
سینه ی مادر با ماکیدن نوزاد پر میشه و قرص های شیر افزا هم خیلی موثره
ولی اینکه نوزادتون دیگه نخورده و حتی اگه خودتون هم نخواسته باشید دلیل نمیشه که شما مادر بدی باشید و عذاب وجدان داشته باشید
مطمئن باشید همیشه بهترین رو شما برای بچه تون میخواید همیشه خدا براش جور می کنه پس غصه نخورید
عزیزم سویق شیرافزا با ویتامینه بخور شیرت زیاد و پرچرب میشه معجزشو میبینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.