من سعی میکنم کمتر گوشی دست بگیرم.
نت هم که اینجوریه تقریبا موفق شدم
ساعت هوشمند رو هم که قبلا همیشه دستم بود خیلی کمتر دست میکنم
بیشتر ساعت مچی معمولی میبندم
ماهم همی سرگرمیمون گوشیه
نه هیچ مشکلی نداره نگران نباش
والا خیلیا کارشون با گوشیه مادر شدن نترس
شنیدم اشعه ش درحدی نیست که به بچه برسه یا اذیتش کنه
اره منم خیلی اطرافیانم بهم میگن ولی من همش گوشی دستمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.