۶ پاسخ

من سعی میکنم کمتر گوشی دست بگیرم.
نت هم که اینجوریه تقریبا موفق شدم
ساعت هوشمند رو هم که قبلا همیشه دستم بود خیلی کمتر دست میکنم
بیشتر ساعت مچی معمولی میبندم

ماهم همی سرگرمیمون گوشیه

نه هیچ مشکلی نداره نگران نباش

والا خیلیا کارشون با گوشیه مادر شدن نترس

شنیدم اشعه ش درحدی نیست که به بچه برسه یا اذیتش کنه

اره منم خیلی اطرافیانم بهم میگن ولی من همش گوشی دستمه

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری