۸ پاسخ

من دوهفته پیش رفتم دکترم ۶۰۰هزار تومن گرفت
آزمایشگاه ۱۳۵۰
امسال همه چی گرون شده

کلا ۸۰۰ تموم شد برام

من کلا دکترم خودش نمونه ها رو میبره
سال ۱۴۰۳ اسفند ماه دادم ۲۸۰۰ شد با تست اچ پی وی

دیروز دادم
دکتر۶۰۰برد آزمایشگاه۹۰۰جمعن۱۵۰۰شد

پارسال آزمایش کلی دادم با اچ پی وی ۱۸۰۰
دکتر ماما هم ۸۰۰ گرفت برا نمونه گیری

۴۸۰تامین اجتماعی

سلام من رفتم ۸۰۰ دادم برا گرفتن نمونه ۱ تمن هم آزمایشگاه ازم گرفت البته ۱۵۰۰ بود آزمایشگاه خودش ۵۰۰ زده بود برا تخفیف

آزمایش من فقط برا بررسی سرطان و عفونت و ‌.‌.. بود اچ پی وی جزش نبود
با اچ پی وی گرون تره

480.

سوال های مرتبط

ام طهورا ام طهورا قصد بارداری
مامان فرهان مامان فرهان هفته سی‌وهفتم بارداری
نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
مامان مریم مامان مریم قصد بارداری
مامان آلما مامان آلما ۲ ماهگی