مامانا شما از هفته چندم دکتر براتون امگا۳ نوشت؟

۷ پاسخ

از هفته نهم هفته ای دو بار چون خیلی وزنم کم بود تهوع استفراق شدید داشتم

من ار هفته ۱۶

از همون اول

۱۳ هفته چون وزنم اومده بود پایین

من هنوز فقط فولیک اسیدو ویتامین د میخورم

امگا میگن هفته ۲۹ به بعد

۱۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد