۶ پاسخ

ای خدااااا ننه غش کردم براش ماشالا🥹🥹🧿❤️

مال پناه خیلی وقته انگار پاره شده اما چیزی نمیاد بالا😅🤣

پس چرادخترمن درنیاورده هنوز

اره نزدیکه هروقت دست زدی دیدی تیز شده زده بیرون آشتو بپز

آره عزیزم از الان میتونی بپزی

فک کنم بله مال پسر منم اینجوری نیش زده

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان فندق🌰(ALIREZA) مامان فندق🌰(ALIREZA) ۱۷ ماهگی
مامان افرا🌱🥺 مامان افرا🌱🥺 ۷ ماهگی
مامان نونو جونم مامان نونو جونم ۱۷ ماهگی