منم 15کیلو اضافه کردم دکتر میگه زیاده وزن بچمم کمه
من۲۰کیلو اضافه شدم
من ۱۷کیلو
نه نرماله
من چهارده کیلو تا الان اضافه کردم
تا بیست کیلو طبیعی
نه عزیزم من سر بارداری اولم ۳۰ کیلو اضافه کردم بخاطر استراحت مطلق هپارین و پروژسترون
نه سخت نگیر
من تا الان ١٣ كيلو 🙄🙄🙄شما ٣٦ هفته اي تازه 😅
دکتر من گفت نهایتا ۱۷ کیلو اوکیه ولی بیشتر نباید بشه
نه دیگه طبیعیه
من رفتم دکتر گفت حداقل ۱۶ کیلو و حداکثر ۲۴ کیلو باید اضافه کنی
البته من دوقلو دارم
ن منم خیلی اضافه وزن دارم
ن عزیزم بذا زایمان کنی شیر بدی کم میکنی
نه فکرمیکنم نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.