بنظرم درد رو تسکین میده ببری بهتره
بهداشت به من گفت ببر.یا حوله یا کیسه آب گرم برای شیردهی بهتر.
گفت کیسه آب گرم بذار رو سینت شیرتو مدام بدوش که شیر بیاره و همینطور اگر نی نی هم از سینت زیاد شیر نخورد شیر خودشو بدوشی و با قاشق یا سرنگ آروم آروم بهش بدی که نی نی بخوره
من میخوام بردارم
نه احتیاجی بهش نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.