کیسه آب گرم لازمه بیمارستان بزارم یانه؟

۴ پاسخ

بنظرم درد رو تسکین میده ببری بهتره

بهداشت به من گفت ببر.یا حوله یا کیسه آب گرم برای شیردهی بهتر.
گفت کیسه آب گرم بذار رو سینت شیرتو مدام بدوش که شیر بیاره و همینطور اگر نی نی هم از سینت زیاد شیر نخورد شیر خودشو بدوشی و با قاشق یا سرنگ آروم آروم بهش بدی که نی نی بخوره

من میخوام بردارم

نه احتیاجی بهش نیست

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی