۳ پاسخ

عزیزم تو بارداری خوب نیس
به جاش یه قرص استا مینوفن ساده بخور و کمرتو یکم به گرمای بخاری بده
و به سمت پهلو چپ بخواب یکم بهتر میشه

دکتر من می‌گفت خوب نیست

میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۲ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی