۸ پاسخ

پستونک برای رفلاکسیا و حتی کولیکیا خوبه

خیلیم خوبه
تازه خوبه دل درد نمیشه

اره بده خودتم راحت میشی

اتفاقا برای دل دردشون بهتره

پستونک دل درد نداره اروم میشع با مک زدن

دلدرد که نمیشه ولی الان ممکن خیلی سخت بگیره

بدی بهتره راحت تر به کارات هم میرسی

چرا دلدردبشه؟

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه ۳ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۳ ماهگی