۷ پاسخ

طبیعیه
معاینه کرده که دردات شروع بشه

من ترشحات موکوسی م شروع شده نمی‌دونم چقدر بعدش زایمان میکنم
تازه 37 هفتم

سلام همشری خوبی دکترت کی هست

طبیعیه چند سانت بودی عزیزم؟
و اینکه دقیق چند هفته ای

خود معاینه هم درد داشت؟
تجربه هم دارم از موقع پسرم ولی بازم میترسم

بعد معاینه درد طبیعیه.
اگه ادامه دار بود که بدون دردات شروع شده.وگرنه بخاطر معاینه بوده

معاینه تحریکی بوده که دردت بگیره

سوال های مرتبط