سلام خانمها من تاریخ زایمانم شد ۳اردیبهشت🥹🥹🥹🥹

۱۲ پاسخ

وای عزیزم بسلامتی فارق بشی و نینی قشنگتو صحیح سالم بغل بگیری
برای ماام دعا کن زودتر بگذره برامون و‌تاریخ موعد بیاد و سالم بغل کنیم جوجه هامونو

گلم پریود . انتی کی بود؟

ب سلامتییی

عزیزم ۳۸ هفته و چند روز میشی؟سزارین هستی؟

ایشالا بسلامتی🤩

منم 15اردیبهشتم😍

بسلامتی عزیزم منم ۵ اردیبهشت

ععع با منی منم ۱۳ اردیبهشت دکتر نامه بم داد

سز یا طبیعی

به سلامتی منم ۷ اردیبهشت

سلام گلم بسلامتی انشاالله🥰🥲
منم پنجم اردیبهشتم

بسلامتی ❤️

سوال های مرتبط

مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی