سلام مامانا سونو داپلر چی هست؟و هزینش چقدره؟

۴ پاسخ

۲۵۰۰به بالا

واسه خون‌رسانی من دیروز انجام دادم ۳تومن

وزن بچت اوکی هست؟

وضعیت شریان های رحمی و بند ناف و خون رسانی به جنین برسی میشه یکی از مهم ترین سونو ها هست

سوال های مرتبط

مامان ارشیا پسرم مامان ارشیا پسرم ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد