۹ پاسخ

درد داره
چون شنیدم مادران سزارین قبلی رو هم می‌فرستند برای این که ببین چسبندگی دارن یا نه

۱۵۰۰ شد

شماها داپلر برا چی بوده فرستادن

داپلر برای چیه؟؟

شد۲۳۰۰

۱۸۸۰ تقریبا

شما برا چی میخوای داپلر بری؟

من قراره برم هنوز نرفتم ولی با بیمه میشه ۴۵۰

٢٢٠٠ بيمارستان خصوصي

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماندانا🩷😍🫀 مامان ماندانا🩷😍🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی