۸ پاسخ

من دخترم تبش پاییین نمیومد ولی با پاراکید بردم بیمارستان عفونت ادراری داشت

اگه تبش با شیاف استامینوفن۱۲۵ نمیاد پایین،عفونت داره یه جای بدنش. به احتمال بالا عفونت ادراری اگه علایم سرماخوردگی نداره.حتما آزمایش ادرار ازش بگیر.از روی تجربه میگم

آب بدین زیاددد

پاهاشو بشور
یه تیکه پیاز بزار تو جورابش

پیاز کف پا میگن بزارین پشت گردنشم یکم مرطوب کن

برای چی تب می‌کنه واکسن زدی این جوری شده

دست و پاهاشو با گلاب بشور یکمم بده بخوره خیلی خوبه

بخاطر واکسنه؟

سوال های مرتبط