۱۴ پاسخ

این لبخندش می ارزه ب همه چی
تولدش مبارک❤️

عزیزدلم😘هزار ماشالله بهش،تولدش مبارک باشه امیدوارم بهترینها براش رقم بخوره

تولدش مبارکه عزیزم

مبارکه
ان شا الله همیشه سلامت باشه🙏❤️

سه سالگی بگیر بهتره انشاالله

تولدش هزاران بار مبارک باشه انشالله خدا حفظش کن تولد پسر منم فرداست اما پدر بزرگم فوت شده نمیتونم جشن بگیرم

تولدش مبارک منم یه تولد ساده گرفتم فقط مامان وبابام بودن

مبارکه بزا بزرگ بش خودشم تولد بدون ان شاالله میگیری

تولدش خیلی خیلی مبارک باشه عزیزدلمممم 😍😍😍

اتفاقا خودمونی بهتره مهم اینه خودتون خوش باشید

همیشه بخندی پسر ناز

مبارک باشه تولدش همیشه تنش سالموسلامت باشه الهی

تولدش مبارک باشه مهم خود بچست که از چشماش معلومه چقدر خوشحاله😍😍😍😍

منم💔

ای جانم تولدش مبارک ❤️

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
ساناز ساناز قصد بارداری