۶ پاسخ

من داشتم. گوشیم یه بار دست طرف بود مامانش زنگ زد و طرف در کمال ناباوری 🤪🤪🤪🤪اما هیچی نگف

وای من
یبار ددددددد
برام اومد که ب تلگرام وصل شد🤣نمیدونستم کیه

اره منم دارم😂😂😂😂

من ناشناس
یا mmmm
یا nnnn
یا همچین چیزا ذخیره میکنم

برای من خیلی پیش اومده .انقدر تو گوشیم و برنامه هام کسایی هستن که اصلا یادم نمیاد کی بودن ..دیروز یکی به اسم بلانسبت شما ها عن اومد..هرچی هم فک میکنم اصلا یادم نمیاد این بنده خدا کی بوده ک اینجوری سیو شده

مادرشوهرت نیست

سوال های مرتبط