۳ پاسخ

درد پریودی خفیف داشتم یه بادی داخل لگنم می‌پیچید و مقعدم درد می‌گرفتم رفتم nst دادم دکتر بستریم کرد گفت درد زایمانه بیشتر بشه زایمان می‌کنی

اینا انقباضه منم اینطوری شدم دقیقا از ۸ ماهگی

منم کل امروز همینطور بودم نمیدونم طبیعیه یا نه

سوال های مرتبط