والا منم بعد ۱۵سال جلوگیری طبیعی نزدیک ۴ساله منتظرم باردار بشم دوتا دخملی دارم یه پسر میخوام 🥲🥲🥲🥲🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
من بعد از گذشت یکسال و دوماه هنوزم میترسم اقدام کنم🫠💔سقط واقعا تجربه در آوریه
به خودت زمان بده
عزیزممم واقعا ناراحت شدم انشاالله که بزودی جاش سبزشه و اونی شه میخوای💚 ببخش میشه بگی چرا سقط شد؟
الهی بگردمت چقدر اذیت شدی و چقدر حس دردناکیه ناامید نباش انشالله همه چی درست میشه نترس به خدا بسپار خدا خیلی مهربونه خیلی فقط ایمان داشته باش که درست میشه انرژی مثبت بده تا جایی که میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.