منمیدم دستش ساکت بشه برام سالاد شیرازی میکنه تف میکنه تو خونه🤣🤣
من خیلی وقته میدم دستش چقد مگ میخورن یه ذره گاز گازی میکنن دیگ
من میدم ولی هربار دادم جیش میکنه این باسنش کباب میشه خیلی بد میسوزه بعد جاریم گفت خوب نیس نده بهش منم ندادم دیگ
من نمیدم طبعش سرده خوب نیست برا بچه... البته این نظر منه
از ۶-۷ماهگی میدادم دستش که آروم بشه😅
پسر من با یذرشم دل درد شدید میشه و نمیدم
نه منتظرم صورتیش بیاد به بازار🤪😂
از وقتی غذا خورد دادم بهش بچه ها همه عاشق خیارن
من میدم
مگه خیار رنگ دیگه هم داریم که میگی خیار سبز
الهی بمیرم من
من اصلا نمیدونستم خیار انقذ بده میان وعده بیشتر وقتا همراه با میوه های دیگه خیارم میدم الهی بگردم بچه ام نکنه میخورده دلدرد میشده من نمیفهمممدم
سلام آره من خیلی وقته میدم بهش فقط مواظب باش اگه دندون داره تیکه بزرگ گاز نزنه خدای ناکرده بپره تو گلوش
اره میدم ولی نگینی شده میده بیرون😂😂
من میدم هیچی نمیشه
دختر من عاشق خیاره هرروز پوست میکنم میدم دستش
من استرس دارم گاز بزرگ نزنه گیر کنه گلوش همشش برا همین نمیدم
من قبل اسهال شدنش میدادم ولی از وقتی اسهال شد بااحتیاط هرچیزی میدم چشمم ترسبده
من از یکسالگی دادن دستش رنده میکنه میریزه بیرون
میدم دستش ی تیکه میخوره ده تا تیکشو مندازه بیرون فقط خوشش میاد با دندوناش تیکه تیکش کنه
من میدم ولی سوالم اینه مگه غیر ازخیار سبز رنگ دیگشوهم داریم ک میگی سبز🤣
اره بابا شب و روز پسر من خیار دستشه عاشقه خیاره بده بزار همه چی بخوره دیگ یکسال ب بالاس
میدن یکم دستش
اونم خورد میکنه میریزه بیرون زیاد نمیخوره😂
من هیلی وقته میدم قبلا ک کوچکتر بود میخورد ولی الان دوست ندارد دخترمن میوه ندوس
من میدم تازگیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.