چرا از وقتی وارد ۸ ماهگی شدم لاغر میشم هعی؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

از بس ماه مزخرفیه 🙃

عه منم ۷۲ و گاهی ۷۳ بودم.شدم ۷۱

وزن نی نی داره بیشتر میشه ازت بیشتر تغذیه میکنه برا رشد،خودت به بدنت مواد کم میرسه

سلام گلم درخواست بده داشته باشیم همو🫶❤️

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی