۵ پاسخ

فتق نگرفتی

واسه منم درد و سوزش داره خیلی بده نمیشه تکون خورد

منم دقیقا همینجوری میگیره خم و راست میشم بدتر میشه

منم اینطوری بودم تو این هفته دقیقه همینطور دکترم گفت گفت چیزی نیس

من دیروز ازدکترم پرسیدم همین مشکلوداشتم گفت ن عادیه این دردا منم خیلی سوزش داشتم سمت نافم

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی