فتق نگرفتی
واسه منم درد و سوزش داره خیلی بده نمیشه تکون خورد
منم دقیقا همینجوری میگیره خم و راست میشم بدتر میشه
منم اینطوری بودم تو این هفته دقیقه همینطور دکترم گفت گفت چیزی نیس
من دیروز ازدکترم پرسیدم همین مشکلوداشتم گفت ن عادیه این دردا منم خیلی سوزش داشتم سمت نافم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.