اگه میتونیی ببرش دکتر بیمارستان
ویروسه
دختر منم اینطور شده بود .البته اگه بازم تکرار شد ببرش دکتر سرم بگیره چون آب بدنش میره و خطرناکه
اسهالم هس یا فقط بالا میاره؟
وای پسر منم اینجور شده بود دوهفته پیش مردم و زنده شدم ، غذا زیاد نخورده؟ پی پی کرده؟ سردلش سنگین میست؟
ببر دکتر
سابقه رفلاکس داره؟
به نظرم برید دکتر بهتره
چیز تازه ای بهش ندادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.