۸ پاسخ

اگه میتونیی ببرش دکتر بیمارستان

ویروسه
دختر منم اینطور شده بود .البته اگه بازم تکرار شد ببرش دکتر سرم بگیره چون آب بدنش میره و خطرناکه

اسهالم هس یا فقط بالا میاره؟

وای پسر منم اینجور شده بود دو‌هفته پیش مردم و زنده شدم ، غذا زیاد نخورده؟ پی پی کرده؟ سردلش سنگین میست؟

ببر دکتر

سابقه رفلاکس داره؟

به نظرم برید دکتر بهتره

چیز تازه ای بهش ندادی؟

سوال های مرتبط