۵ پاسخ

عزيزم تو سن پسر شما هر يك ساعت اينقد شير بيشتر دل درد مياره براش
اگه دهنشو باز ميكنه كه انگار شير ميخواد زياد توجه نكن زير ٢ ساعت نده بيشتر اذيت ميشه

هر دوساعت 30 سی سی کافیه براش سنش کمه رفلاکسش با خوردن زیادی بیشتر میشه عزیزم.. تا سه ساعت بیدار نشد خودت شیر بده

۲ ساعت عزیزم

زیر ذوساعت نباید شیرخشک بذی ضرر داره ۳۰ تا ۴۵ کافیه تواین سن بیشترنده رفلاکسش بخاطراینه زود زود شیرنده ۲۰ دقیقه نگهش دار رو شونت اروغش بگیر

هرساعت شیر میدی یعنی

سوال های مرتبط