منم بش شیر خشک کمکی میدم
دقیقا وقتی پسرم دوماهش بود، من سر یه موضوعی خیلی غصه و استرس داشتم و حس میکردم شیرم کم شده و پسرم خیلی بیقرار بود و دکتر اصرار داشت وزنش چون خوبه، برای کولیک داره بیقراره. در صورتیکه پسرم شبها تا صبح خوب میخوابید. و روزها بیقرار بود. تا اینکه به توضیه ی جاریم از دو ماهگی روزی فقط دو وعده یکی صبح و یکی شب. اونم در حد ۶۰ تا ۹۰ سیسی شیر خشک دادم. و در کنازش خودم رو خیلی تقویت کردم با شیرافزا و آبمیوه و ...
خدا شاهده پسرم از دو روز بعدش بیقراریش رفع شد. و ماخنده ش رو دیدیم. الانم ۴ ماهش تموم شده شیرم هم خوب شده. و فقط یه وعده صبح ۹۰ سیسی شیرخشک میدم .
معلومه دیگه شیرخشک بعنوان کمکی
چقدر شیر میخوره ؟؟
پسر من ۵ تا ۱۰ دقیقه میخوره ول میکنه تا چند ساعت بعد🫤🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.