۴ پاسخ

منم بش شیر خشک کمکی میدم

دقیقا وقتی پسرم دوماهش بود، من سر یه موضوعی خیلی غصه و استرس داشتم و حس میکردم شیرم کم شده و پسرم خیلی بیقرار بود و دکتر اصرار داشت وزنش چون خوبه، برای کولیک داره بیقراره. در صورتیکه پسرم شبها تا صبح خوب میخوابید. و روزها بیقرار بود. تا اینکه به توضیه ی جاریم از دو ماهگی روزی فقط دو وعده یکی صبح و یکی شب. اونم در حد ۶۰ تا ۹۰ سیسی شیر خشک دادم. و در کنازش خودم رو خیلی تقویت کردم با شیرافزا و آبمیوه و ...
خدا شاهده پسرم از دو روز بعدش بیقراریش رفع شد. و ماخنده ش رو دیدیم. الانم ۴ ماهش تموم شده شیرم هم خوب شده. و فقط یه وعده صبح ۹۰ سیسی شیرخشک میدم .

معلومه دیگه شیرخشک بعنوان کمکی

چقدر شیر میخوره ؟؟
پسر من ۵ تا ۱۰ دقیقه میخوره ول می‌کنه تا چند ساعت بعد🫤🥲

سوال های مرتبط