حالا من نظری درباره شما ندارم ولی کلا من خانمهای دیدم ک چندتا بچه کوچیک هم داشتن ولی وقتی باهاشون برخورد یا هم کلام شدم خیلی بهم حس خوبی دادن من مثل شما بودم هرچی میخواستم ب بقیه بفهمانند ک بخاطر مشکلاتم زود عصبی میشم و آدم بدی نیستم اوضاع خرابتر میشد این شد ک الان آروم تر شدم سیاست یاد گرفتم خیلی و روحیه خودم تغییر کرده
منم اونجوری شدم خیلی غصه میخورم اعصابم کلا بهم ریخته بدنم سست شده همش دلم میخواد بخوابم جاریم برعکس من سه بچه داره ریلکس فقط حسوده
تازه از ۲ شروغ میشه من اعصبانی میشدم گریه میگردم دقیقا هرچی که تو میگی بودم حتی میگفتم دیونه دارم میشم برم مشاور ازمایشش دادم تیریید داشتم نمیدونم بخاطر هورمون چیه اون قرص لامصب اعصابمم اروم میکنه قشنگ صبوری میکنم لان دوهفتس میخورم ولی یه قرص ارم بخش بدون عوض میتونی مصرف کنی
منم
انقد آدم از بچه داری خسته میشه حوصله چیزی نداره واقعا
منم همه چیز به خودم میگیرم
شوهرمم درک درستی نداره بیشتر اذیت میشم
منم همینم اصلا اعصاب درست و حسابی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.