مرداهمشون کثیفن حالم ازهرچی مرده بهم میخوره فقط بایدازشون پول بکنی لیاقت ندارن واسشون دلبری کنی
اخه شوهر هم باید ادم باشه قشنگ ناز و دلبری زنشو قدر بدونه نه این که مثل شوهرمن هوا برش داره الانم دوروزه پرنسس علی شده قهر کرده بدرک
فعلا ک الان دعوا کردبم تو قهرم
یاد ندارم دلبری کرده باشم
از این سوسول بازی ها خوشم نمیاد
من وسط سرکارش پیام میدم که
در جریانی که همه چیز این زنی
یا یهویی دلم خواست بهت بگم چقدر دوستت دارم
یا آرامش قلبم
تو ی تیکه از قلب این دختری
دور سرت بگردم من
دردت به قلبم
میدونم چقدر زحمت و تلاش میکنی برامون برام با ارزش
قوربون صدای قلبت برم
عشقم .عزیزم .اخر اسمش ی جان .
نظر هم میخواد راجبش خانوادش کلا این مدلی هستم نمیدونم هرجور خودت صلاح میدونی ..
✌️😁امیدوارم بدرد بخوره
من دلبری کنم براش انقد مسخرم میکنه و میخنده ک اخرش دعوا میشه😂😂😂
خیلی خوبید
من دوران نامزدی هروقت می اومد دنبالم بریم بیرون یهدلیوان چای،میبردم تو ماشین بخوره😐
وااااای چقدر خوبید ترکیدددددم🤣🤣🤣🤣🤣
بلد نیستم خاهر
من فقط بلدم برینم بهش 🤣🤣🤣
یادش بخیر هفت هشت سال پیش یه کانال بود تلگرام خانومای قری 😂خیلی ایده هاشون سمی بود😂😂
لطفااااا بگید من یاد بگیرم
دلبری چیه ؟ من فقط پاچه میگیرم 😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.