۶ پاسخ

برا سنشه فقط تا‌گریه میکنه و لجبازی میکنه نادیده بگیر و بهش بگو چون‌گریه کردی اینکارو انجام نمیدیم و پاش وایسا

یکی بگه تا کی ادامه داره؟

دختر منم 😭

پسر منم گریه می کنه منو میزنه

عزیزم کدوم خانه بازی بردیش؟

دختر منم اونجوری همدردیم

سوال های مرتبط