۲ پاسخ

من درست کردم
بلغور گندم
نخود
لوبیا سفید
پیاز و ادویه
قلم گاو
حبوبات یه شب خیس کردم روز بعدش گذاشتم جدا جدا پخت
بعد که نخود و لوبیا کامل پخت اضافه کردم به گندم باهم دیگه حدود دو الی ساعت دوباره پختن
پیاز سرخ کردم همراه ادویه و قلم گاو بهش اضافه کردم یه ساعتی زمان دادم جا افتاد و تمااااام خیلی راحت بود خوشمزه هم شده بود

من درست کردنش رو بلد نیستم موادشو میدونم 😂 نخود و گندم باید خیس بخوره
آب قلم و پیاز داغ لازمه ، انواع مغز و کشمش پلویی

سوال های مرتبط