۳ پاسخ

بخاطر رفلاکس شیر خودت میخوره

پسر منم اینجوره بیقراری میکنه بالا میاره بعدش خوبه یهوی وحشتناک بالا میاره هرچی خورده

شاید رفلاکس گرفته
یا اینک شیر زیاد دادی بهش بالا اورده

سوال های مرتبط